شنبه، 7 اسفند 1395
شرح وظایف معاونت مالی و اداری

      معاونت مالی اداری شهـرداري
 

  •  رهبري و اداره امور مالی ، حسابداري ، اموال و انبارها.
  •  نظارت بر تهيه و تأمين تجهيزات و ملزومات اداري
  •  نظارت بر انجام تشريفات مناقصه و مزايده در معاملات شهرداري و رعايت آئين نامه هاي مالي و حسابداري شهرداري و انطباق با مقررات مالي .
  •  انجام تعهدات مالي در حدود اعتبارات مصوب طبق مقررات مالي شهرداريها.
  • نظارت و كنترل عمليات مالي مؤسسات و واحدهاي تابعه شهرداري و مراقبت در حسن گردش امور مالي و حسابداري آنها.
  •  نظارت بر ثبت و نگهداري حساب سپرده هاي قانوني ، ضمانت نامه ها ، قراردادها و تعهداتي كه متضمن موارد مالي در شهرداري هستند.
  •  نظارت بر انجام روشهاي مميزي اسناد و رسيدگي به مدارك مالي ، حسابداري ، شهرداري و انطباق با مقررات ذيربط.
  •  نظارت بر حسن اداره امور انبارهاي مختلف شهرداري و نگهداري حساب آنها.
  •  نظارت بر حفظ و نگهداري اموال شهرداري و كنترل فرمهاي مختلف و دفاتر اموال .
  •  شركت فعال در جلسات و كميسيونهايي كه شهرداري تعيين مي كند.
  •  ارزيابي مستمر و ارائه گزارش و آمار فعاليتهاي امور مالي به مديريت.
  •  نظارت بر عملکرد مدیر امور اداری و دبیرخانه